.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بزرگ‌ترين موزه گلستان

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان‎هاي آزادشهر و راميان از احداث بزرگ‌ترين موزه استان در زميني به مساحت 600 متر در پارك شهر آزادشهر خبر داد.

 قدرت شاكري در جمع مديران دستگاه‎هاي اجرايي آزادشهر اظهار داشت: در سال گذشته براي اين موزه بالغ بر يك ميليارد ريال هزينه در زمينه ساخت و ساز داخلي اين فضاي فرهنگي شد و قرار است در سال جاري نيز با همين ميزان اعتبار عمليات پاياني اين پروژه به پايان برسد.
وي با اجراي طرح‎هاي اساسي به منظور جذب گردشگران بيشتر در اين دو شهرستان خبر داد، تصريح كرد: شهرستان‎هاي آزادشهر و راميان قابليت‎هاي گردشگري زيادي دارد كه مي‎تواند به ايجاد فضاي كار و اشتغال هم كمك كند.
شاكري آسفالت و نصب روشنايي در منطقه تفريحي زيتون‎تپه شهرستان آزادشهر، همكاري در تجهيز پارك شبنم نوده و تلاش براي خريد سه هكتار زمين به منظور ايجاد پارك تفريحي در نگين‎شهر را از ديگر فعاليت‎هاي انجام گرفته در شهرستان آزادشهر اعلام كرد.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان‎هاي آزادشهر و راميان با اشاره به قدمت تاريخي مدرسه نيكان شهرستان راميان تصريح كرد: واگذاري اين مكان فرهنگي به سازمان به تاخير افتاده و ضروري است با همكاري شهرداري و شوراي اسلامي شهر ضمن حل مشكل اين فضا هم تبديل به موزه شود.
شاكري از زيرساخت‎هاي مورد نياز گردشگري گل راميان و باغ تاشته با هزينه‌اي بالغ بر يك ميليارد ريال خبر داد و اضافه كرد: عمليات نصب روشنايي از مركز شهرستان تا روستاي توريستي پاقلعه در حال اجرا است و به زودي مورد بهره‎برداري مي‌رسد.
به گفته وي با هماهنگي اداره منابع طبيعي شهرستان راميان ايجاد مجتمع خدماتي رفاهي در منطقه النگ راميان صورت مي‌گيرد، ضمن اينكه آسفالت خيابان آبشار شيرآباد و سنگ‎چين پياده‎روهاي منتهي به آبشار هم در منطقه فندرسك صورت گرفته است.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان‎هاي آزادشهر و راميان به نقش بخش خصوصي از ايجاد واحد اقامتي تفريحي جعفري‎زاده در حاشيه شيرآباد، تجهيز مجتمع خدمات بين راهي يازرلو در مجاورت پليس راه، ايجاد مجتمع خدمات رفاهي مشيري در ضلع جنوبي پارك جنگلي دلند و ايجاد مجتمع اقامتي پذيرايي باي در ضلع شرقي شهر دلند و در كنار جاده بين‌المللي اشاره كرد و گفت: همه اين موارد با استفاده از سهم آورده سرمايه‎گذاران و تسهيلات ويژه انجام مي‎گيرد و مي‎تواند در بخش اشتغال هم تاثيرگذار باشد.
شاكري با اشاره به صنايع دستي منطقه از بيمه هنرمندان حوزه صنايع دستي خبر داد و ابراز اميدواري كرد با همكاري فرمانداري‎ها و شهرداري‎ها و شوراهاي اسلامي شهرها طرح و برنامه بخش گردشگري افزايش پيدا كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.